Annons:
Etikettrecept
Läst 1793 ggr
Bill&Bull
9/27/14, 6:41 PM

Nutella

Någon som vet vad man kan baka och använda nutella som fyllning/topping? Gärna något lätt så det inte blir för mäktigt att äta. Ska bakas till en födelsedagsfika) Tack på förhand!

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
leemland
9/27/14, 6:48 PM
#1

Du kan göra en rulltårta och ha nutella som fyllning. Eller muffins/cupcakes eller göra en sockerkaka och sen bre på uppe på eller dela den och ta inne i den :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Bill&Bull
9/27/14, 9:44 PM
#2

Det lät gott :-) ska nog prova rulltårtan då, är inte så svårt att göra hoppas jag.. Tack för tipsen

||My Love For Animals Is Immortal||

leemland
9/27/14, 9:57 PM
#3

Gör så :) Nej de är inte så svårt, va noga med att läsa recpetet en gång innan du gör de bara :P Och följ de så är de inga problem :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

HPmarsvinet
10/16/14, 9:22 PM
#4

Jag har blandat nutella och vispad grädde några gånger och sedan haft på chokladtårtor, väldigt gott

[Zachapacka]
10/19/14, 6:29 PM
#5

man kan blanda Philadelphiaost  och  nutella och ha som frostning på muffins. Blir inte lika mäktigt då, och perfekt att ha lite hasselnötter på :) jag skulle kunna leta upp receptet om du vill?

Bill&Bull
10/19/14, 8:00 PM
#6

Ja tack gärna! :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
Upp till toppen
Annons: