2 Cupcakes - Bilder

Måste bara få visa upp dessa!

2014-09-12 21:12 #0 av: AmandaJE

Hejsan!

Har nu bakat mer 'avancerat' för första gången, dvs jag hade frosting på mina citronmuffins haha! :D

Försökte väl ungefär göra lite rosliknande former, vet inte om jag lyckades? Kollade på en tutorial innan.. (A)

Jag är i alla fall nöjd med tanke på att det var första gången! :D

Vad kul det är att baka!

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2014-09-12 21:15 #1 av: _Fisken

Såna där skulle jag vilja ha till mina döttrar imorgon!

Anmäl
2014-09-12 21:24 #2 av: [Sabina]

Dom blev jättefina! Glad  Visst blir det så mycket festligare när man kan piffa upp sina vanliga muffins till cupcakes emellanåt. Glad

Anmäl
2014-09-13 08:40 #3 av: AmandaJE

#1 Åh det tar jag som en komplimang, vad kul, tack så mycket! Skrattar

#2 Tack så mycket! Ja, och det var ju inte så svårt heller som jag trodde! Tummen upp

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2014-09-14 11:41 #4 av: nickiee

mmmmm så fina dom är å gott med ojoj

ha en bra dag alla pysslare .  

kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Anmäl
2014-09-14 18:08 #5 av: AmandaJE

#4 Tack! Hihi ja, det är ju det som är det farliga, blir lätt att man äter någon för mycket.. Skrattar

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2014-09-15 12:50 #6 av: nickiee

5.. mmmm är ju det

ha en bra dag alla pysslare .  

kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Anmäl
2014-09-15 15:17 #7 av: lillan-65

Jettefina, är nog goda med. Klat du ska va nöjd med dom. HjärtaLer

Anmäl
2014-09-15 19:17 #8 av: AmandaJE

#7 Hihi, tack så mycket!! :D

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2014-10-16 21:53 #9 av: HPmarsvinet

Jättefina, är nog på ungefär samma nivå som du. Om det var första gången dessutom så är du ju ännu bättre. Skulle också vilja få dem sådär bra!:)

Anmäl
2014-10-18 18:51 #10 av: AmandaJE

#9 Åh vad gullig du är! Tack! Haha, kallar mig verkligen för amatör inom bakning Skämtar Men det är kul! Skrattar

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2014-10-18 22:42 #11 av: HPmarsvinet

10#Tack själv, ja visst är det roligt att testa nya saker inom bakningen och lära sig spritstekniker, smakkombosar m.m

Anmäl
2014-10-22 11:02 #12 av: Nekoi

De är jätte fina! Började själv spritsa rosor i sommras, det är inte helt enkelt.
Vad gjorde du för frosting?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.