14 Övrigt

Hela Sverige bakar

2013-02-09 15:30 #0 av: leemland

Nu söker dom nya personer som vill vara med i hela Sverige bakar :) Och jag tycker alla ni här inne gör så underbara verk så varför inte söka? :) 

Anmälningsblankett 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2013-02-10 10:48 #1 av: Toverumsbagarn

Jag har sökt, men undrar lite hur det går till i auditions, hur svårt det är egentligen, hoppas jag går vidare :) U

Anmäl
2013-02-10 11:49 #2 av: leemland

Har ingen aning hur det går till  Har inte ens sett mer än små snuttar av programmet 

Grattis och hoppas du går vidare 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2013-02-12 15:12 #3 av: [Älskamig]

Hur gammal måste man vara? Troligtvis över 18 år va? =/ 

Anmäl
2013-02-12 17:38 #4 av: leemland

#3 Ja jag tror de. Gå in på länken eller på sjuan där lär det stå :) 

/ J 

Anmäl
2013-03-22 22:53 #5 av: [cassie94]

Jag var ett steg ifrån att komma med förra året när jag var 18år men klara mig inte igenom det sista. Men har kommit in på en utbildning nu med bakning så har funderat på söka igen men vet inte om jag e så sugen på det i år. Min mammas halv syster får veta nu i april om hon får vara med eller inte i sommar. 

Här kan man se lite av det jag gör i skolan och hemma för dom som inte har något för sig och vill titta runt lite^^ www.luciferz.blogg.se

Anmäl
2013-03-23 12:23 #6 av: leemland

#5 Synd att du inte kom med . Och hoppas din moster kommer med om hon nu vill ;P 

Vad är det för utbildning du går? :) 

/ J 

Anmäl
2013-03-23 16:53 #7 av: [cassie94]

#6 Jag går en konditor och bageri utbildning för vuxna i 1år så är klar nu till sommaren och kan börja jobba som konditor äntligen. Man ska vara 20 men eftersom min hem kommun står för min plats så kom jag in när jag var 18år. Utbildningen e bra i sig men hatar mentorn som också e hygien lärare annars e allt bra där :)

Anmäl
2013-03-23 19:47 #8 av: leemland

#7 Okejj :P Åldern har jag inne så de är lugnt :P 
Är lite småsugen på en konditor utbildning, men vill "bara" syssla med tårtor/bakverk :P Tack för svaret ! :) 

/ J 

Anmäl
2013-03-23 21:32 #9 av: [cassie94]

#7 haha bra det xD

Vi gör rätt så mycket konditor saker och blir det bageri så är det ofta bara bröd. Man över på olika tekniker med göra frallor och limpor och sånt. Jag pluggar i töreboda på kanalskolan. Men man kan gå en utbildning som lärling har dom och då är nästan hela utbildningen ute på företag så  då kan man välja sj ju om man vill hålla sig till konditor.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.